Heb je een mening over deze website.
Je kan ze in dit topic tot uiting brengen. ;-)
Ik lijst hieronder een aantal zaken op die op de planning staan of uitgevoerd zijn. De comments lees ik dan wel om rekening te kunnen houden met de feedback op de planning.
Hoi,
Kan je onder teamprestatie zien, wie wie gekozen heeft in uw team?
Of kan je die grafiek veranderen van allemaal naar een specifiek team?
Nee, dat kan je niet zien. Toch niet op die plaats. :-)
Via de info buttons in de rangschikking kan je per persoon wel zien wat hij/zij heeft ingegeven.
Kan je een teamlid opnieuw toevoegen, nadat deze verwijderd is uit je team?
Een persoon per ongeluk verwijderd...
dat zou geen probleem mogen zijn. :-)
Je zal die wel even moeten vragen om aansluiting bij het team opnieuw aan te vragen.
Hoi,
Het uploaden van een avatar lijkt niet te werken.
Ik gebruik firefox. Elke jpg krijg ik "het veld image must be an image" error
Hoi,
Bedankt voor de melding. Daar is inderdaad een probleem met bepaalde bestanden. Heb ik ook opgemerkt bij het opladen van de logo's van de pronostieken. Ik noteer het, maar dat zal waarschijnlijk niet opgelost zijn voor de start van de ronde.
Veel succes!
Nog een voorstel is om de teamranking te baseren op enkel de beste 3 scorende renners van de teams.
Deze weet ik niet heel goed.
Het probleem met de teamranking is vooral ook dat, hoe groter het team, hoe groter de kans dat er mensen niet alles invullen en het gemiddelde natuurlijk naar beneden gaat. Maar als je enkel de 3 best scorende neemt zijn grotere teams natuurlijk in het voordeel. :-)
Eentje om over na te denken
Voor de wielerpronostiek:
Het zou mooi zijn om in de algemene ranking nog wat extra's toe te voegen, bijvoorbeeld de vorige positie, hoeveel plaatsen dat je gestegen of gedaald bent en hoeveel punten er zijn bijgekomen of afgegaan zijn.
Dat is handig als dit in één ranking staat.
Het is maar een ideetje :)
I hear you. Maar momenteel niet heel makkelijk bij te bouwen aangezien hij gewoon steeds de ranking herberekend.
Hiervoor zou ik eens moeten bekijken hoeveel werk dat is om dat mogelijk te maken. En dan nog die tijd vinden. 😂
Goedemorgen,
Het zou ook wel fijn zijn dat je een totaal score kan zien. Van je verdiende punten bij wedstrijden en teamprestaties los van elkaar.
Zo kan je makkelijk zien wie het beste was in de pronostieken van de wedstrijden & wie voor aanvang de teamprestaties het beste kon inschatten.
Hoi Andy,
Dit kunnen zien in het overzicht zou inderdaad handig zijn. Je kan het wel zien als je iedereen apart openklikt, maar dat is natuurlijk niet ideaal.
Ik noteer het idee, maar dat zal toch wel iets voor het WK2022 worden. 😬
Hoi, als ik rangschikking bekijk van mijn teampagina dan zie ik degene die eerste staat op pagina twee ook met nummer 1 staat. Dat zou eigenlijk 21 moeten zijn. Beetje verwarrend.
Hoi,
Bedankt voor de feedback. Ik probeer dat vanavond op te lossen.
Eergisteren in de avond heeft de website 2 uur plat gelegen. 😯
Momenteel zijn er met het aankomende EK veel gebruikers op de website. Ik weet niet zeker of dit door het groot aantal gebruikers kwam, gisteren waren er immers meer gebruikers en liep alles zonder problemen dus hopelijk niet.
Alleszins, een mens kan niet zeker genoeg zijn dus een goede tip: Geef je prono zeker tijdig in. 😆
Als je aansluit bij een team moet je zeker ook aangesloten en goedgekeurd zijn voor de start van de ronde om mee in de teamranking te komen.
Veel succes!
Ik blijf het moeilijk vinden om iemand anders zijn team te bekijken.. Het zou handig zijn als je gewoon in de ranking op iemand zijn naam kan klikken en dan direct zijn team kan bekijken.
Ook mis ik volgens mij een ranking per rit in de tour? Of is dit er niet?
Leuk spel, maar de gebruiksvriendelijkheid van de website kan toch nog beter :)
Op de pagina waar je je ploeg ingeeft kan je sinds kort ook de ploegen van iedereen bekijken na verstrijken van de deadline. Vlak boven het profiel. De rangschikking van de rit vind je op diezelfde pagina.
Totaalranking + ranking per team. Daar kan je ook doorklikken op de info button om eender wie zijn team te bekijken.
Het is dus wel allemaal beschikbaar. Ik zal er is over nadenken om op de rangschikking pagina ook te kunnen filteren op de ritten. Daar kan je inderdaad enkel de totale rangschikking zien.
Voor mij is het zo duidelijk, maar misschien is dat voor de gebruiker anders.
Whoops, herinnering tour de France 2e maal verstuurd blijkbaar. :-(
Excuses.
Zal er vanavond voor zorgen dat je die niet nog eens krijgt morgen. :-)